Något bra på TV idag?

Någon som har något att tipsa om? Jag har så tråkigt som bara sitter här hemma och är sjuk.
Jag blev ganska avundsjuk på Matilda som har ett nytt Nintendo Wii. Det vill jag också ha!! Super Mario, vilka minnen!


Igår fick jag brev från Ilva om att mina saker hade kommit. de skulle ju inte komma förren i vecka sju så det gick bra mycket snabbare. Kul. Men nu måste jag bli av med de möbler som jag inte ska ha kvar. Ett bord och en bokhylla. Kanske tar Caroline bordet. Hoppas det. Bokhyllan är egentligen jättefin så jag vill inte göra mig av med den men det är inte lätt att få plats med alla saker. jag har iaf köpt ett vitt matbord med kromade ben och svarta läderklädda stolar till det. Supersnyggt. Den nya bokhyllan är i ljus kastanje. jag längtar efter att få sakerna på plats!

Ilva. Har så fina saker.



Nu ska jag fortsätta att vila mig. Ha det bra!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Verkligen, Ilva's grejer är så grymt fina, känns lyxiga utan att vara skandalöst dyra.



Gissa vad vi har här på ovanvåningen, Nina?

Ett Nintendo Wii med Super Mario. ;-)

2009-01-08 @ 23:26:34
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Angelina

jo då det är helt okej :D med dig med? :)

2009-01-09 @ 08:10:29
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Kom när du vill antingen, måndag, tisdag eller torsdag nästa vecka för då är jag ledig. :D



(Och jag vet inte vad han anser om killar som släpper till för fort men det ska genast undersökas!) s

2009-01-09 @ 08:50:36
URL: http://870821.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0