Nyss hemkommen.

Jag kom nästan precis hem från en chillkväll hos Caroline. Vi åt pizza (som vanligt) och snackade en massa. Alltid lika trevligt! Men nu är jag trött och längtar lite efter sängen. Jag har dessutom precis bäddat rent och det är så himla mysigt att krypa ner i en renbäddad säng. Jag tände även ett doftljus inne i sovrummet så att det ska bli extra mysigt när det är sovdags. Dock är det inte dags att krypa ner i sängen riktigt än för först ska jag ta ett bad. Jag kan bada flera gånger om dagen för jag tycker att det är så avslappnande. Jag har ofta ont i nackmusklerna, både efter tungridna hästar, bilolyckor och omkullridningar, så de musklerna mår bra av värmen från vattnet.

Jag har inte hunnit svara på era kommentarer för jag har att göra hela tiden och när jag väl sitter ner så är det Super Mario som gäller. Men jag ska ta tag i det där och skärpa mig. Det är jättekul när ni kommenterar så jag ska absolut svara så fort jag kan!

Nattinatt.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Anders R

mycket intressant och fängslande,

jo det är bra med mig förutom det mörbultade låret,



underbart sköntmed bad, badade ikväll,

hoppas du också mår bra

2009-01-24 @ 00:39:28
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: Melissa

Ja, ibland hinner man bara inte med allt. Och vem hade inte prioriterat ett hett bad framför stela muskler vid datorn (då man svarar på kommentarer);.)



Men kommentarer är ju alltid uppskattat!:.)

2009-01-24 @ 07:14:57
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0