Torsdag.

Nu är jag nydd uppkommen från badet och det var lika avslappnande som vanligt att ligga där i det varma vattnet. Att bada i riktigt hett vatten är nog något av det mest avslappnande jag vet.
Och lite avslappning kan jag behöva för idag var det fjärde dagen i rad som jag har huvudvärk. Just nu är det ganska så bra men innan idag har det inte varit så smärtfritt. Hoppas bara att det är bättre imorgon så att jag slipper värktabletterna var fjärde timme. Suck.
Eftersom jag har haft en smula ont idag så blev det heller ingen ridning. Trist när det blir så. Får försöka ta igen det imorgon istället. Funderar på att kanske sätta upp en liten studsserie och ha lite gymnastik med Göte. Jag tycker det är en sådan bra styrketräning för hästarna och alla muskler mjukas upp och stärks av det. Jaja, jag får se vad jag känner för imorgon och om jag känner mig bättre.

Efter jobbet körde jag inom mina föräldrar och tog en promenad med vovven medan jag pratade lite strunt med Caroline S. Himla trevligt! Sen däckade jag iofs hemma hos dem för jag var så trött, ni vet så där trött så att det känns lika jobbigt att hålla uppe ögonlocken som det verkar vara att springa ett helt maraton. Jag kände att jag inte orkade hålla uppe några ögonlock så jag och vovven nannade gott ett tag innan pappa och mamma kom hem.

Hugo nannar även gott i bilen.


Nu ska jag lägga mig om en lite stund. Ska bli så skönt att krypa ner under det där duntäcket.

Sussa gott alla.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nanna gott du med! Kär honn!



Tjejen kommer och provar heeesten kl 14.30 imorgon men jag plingulerar så fort hon har draed.

2009-01-29 @ 22:30:45
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gullig hund! =)

2009-01-30 @ 07:57:07
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack det ska jag göra. =) Min Prins


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0