Hemkommen från stugan.

Japp, jag kom precis hem och jag kan säga att det är som en ugn i min lägenhet. Inte helt ok. hunden flåsar och jag svettas. Det var skönt i sommarhuset. Sol och bad.
Imorgon ska jag först till stranden med Caroline och sen är det tjejfest hos Desiree. Helt ok däremot. =)
Nu ska jag snart iväg till nån pub med Desiree och hänga lite. Men visst är värmen undebar.
Jag var och shoppade lite igår. Köpte två klänningar som jag tyckte var riktigt härliga och somriga.

Nu ska jag vila lite innan det är dags att packa ihop sig för en tur till puben.

Försök att inte svettas bort i värmen. ;)






Nina.

Kommentarer
Postat av: Gynning

Låter som du haft några bra dagar

2009-07-06 @ 19:15:10
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0