Underbara dag.

Idag har jag haft en mycket trevlig dag! Sov till kl 11 och drog ner till stallet vid 13-tiden. Jag och Matilda stack och käkade på Spanish Garden i Höllviken. Det blev en trerätters. Haha. Min förrätt bestod utav mozzarella och tomat, huvudrätten en bakad potatis med stenbitsrom och till efterrätt blev det en bananasplit. MUMS! Mätta och belåtna återvände vi till hästarna och fixade och donade. Sen hängde vi bara i gräset, snackade skit och läste nån tidning. Senare på kvällen bar det av till Golden Wok i Vellinge för lite inhandling av Thaimat. Jag käkade nån gryta som ändå är ok. Sen var det dags för ridning och då var klockan typ halv nio. Göte var ganska seg faktiskt. Sen råkade M släppa ut hundarna ur sadelkammaren så Matilda och Conrad blev jagade av Nimis och jag och Göte blev jagade av Bella. Det såg så extremt roligt ut att vi skrattade så mycket att vi nästan inte kunde rida vidare. Nåväl, vi blev färdigridna och nu sitter jag här hemma med en otroligt trött liten Bella och en väldigt pigg, men halt, Hugo. Mamma och pappa är på middag så jag passar Hugo några timmar nu. Underbara hundar!


Omgiven av hundar. =)




Jag har precis kranat upp ett varmt bad så jag tänker faktiskt överge bloggandet och krypa ner i vattnet nu. =)

Hoppas att allt är bra!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :) Skulle du kunna rösta här: http://www.ridstovel.se/?boot=1980

Det vore jättesnällt! :) Det tar typ en sekund bara :)

2009-07-28 @ 21:21:18
Postat av: Caroline

Vad söta dom är som ligger nästan brevid varandra.

Nästan så man blir sugen själv på att skaffa en till hund =)

2009-07-30 @ 20:32:50
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0