Förkyld igen.

Ja, givetvis är jag förkyld igen. Täppt i näsan och hostar. Jippy.

Helgen har varit lugn. Jag och Bella har varit med mina föräldrar och Hugo på landet. Det har varit jättemysigt. Jag åkte hem igårkväll för jag skulle ut så BellaBus fick vara kvar i stugan tillsammans med de andra. Men tror ni att det blev någon utgång? Nä, jag somnade och sov från kl 20 till halv 10 i morse! jag missade allt. Inte ok alltså!
Jaja, jag antar att jag behövde vila.

Nu ska jag snart iväg och äta pizza tillsmmans med Palle och hans mamma. Ska bli trevligt. Sen ska jag hämta min lilla honnaracka! Jg har saknat henne jättemycket. Tänk att man kan fästa sig så efter så kort tid. Hugo är iaf jätteglad över att han har fått en flickvän. =)

Ikväll ska jag nog bara glo lite på film och softa. Städa borde jag också göra. Det känns ju förstås mindre lockande.

På återseende och hoppas att ni har haft en bra helg!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fy fan vad segt det är med dessa jävla förkylningar! :S

2009-06-08 @ 11:02:22
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack Nina, du med.

Får snart komma och hälsa på Bella och Göte igen. ;-)



Och se till att håll dig frisk någon gång för tusan. :P

2009-06-08 @ 21:41:17
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0