En "liten" lista.

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter:
Nina
Smeknamn: Av en viss person kallad Frau
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det beror på vad jag känner för.
Beroende av: Candy!
Vem behöver du mest just nu: Min vovve.
Vad tror folk om dig? Tja...att jag är mycket bestämd
Stämmer det? Aningens ja
Vad får du oftast komplimanger för?  Mitt hår och mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vet faktiskt inte.
Hur imponerar man på dig? Genom att vara duktig på något.
Brukar du skratta för dig själv? Absolut!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ja, det är tragiskt. Nanna gott.
Vilken är din favoritmålning: En dalimålning som föreställer en häst och Jesus på väg mot himeln.
Var bor du? Malmö.
Trivs du där: Absolut.
Äger du några converse: Ja, ett par rosa.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vitt vin.
Brukar du bli för full: Faktiskt inte.
Vad har du för mobil operatör: Telenor
Är du allergisk i mot något: Tråkiga människor.
Har du haft sex idag: Näpp.
Nästa mål i ditt liv: Vinna ett vad.
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Nina.
Vem ringde du senast? Lena.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En himla massa.
Antal timmar sömn inatt: 7h.
Sov du ensam: Japp.
Tycker du om din pappa: Ja.
Brukar du komma i tid: Ja jag försöker verkligen.
När mår du bra: När jag har mycket att göra.
När blev du fotad senast: igår.
Hur känner du dig nu: Chill.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och rosa.
Vad tycker du om fötter: Läbbiga.
Är du smart: Ja, jag klarar mig.
Var du aktiv i skolan: Nja, hyfsat lat.
Vad saknar du: Inget just nu faktiskt.
Hade du en bra kväll igår: Ja, helt ok!
Favorit dryck på morgonen: Soda streamvatten.
Rakar du benen: Japp.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 23-tiden.
Är du blyg? Nej.
Sysslar du med någon idrott: Ridsport
Vill du hellre ha mail än brev: Det kvittar.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Har du spytt offentligt: Inte än.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, ja det mesta.
Är du nöjd med ditt liv: Ja faktiskt.
Är du bortskämd: Ja, det tror jag nog.
Vad gör du i morgon: Släpper ut hästar och träffar en massa folk.
Vad är det värsta du vet? Spy.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 2500 kanske.
Vad behöver du just nu? En huvudvärkstablett.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag har absolut ingen aning.
Vad längtar du till? Sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag.
Vad använder du för shampoo? Några dyra frisörschampon från Loreal.
Vad är det finaste du fått? Hästar och hund kanske.
En speciell dag du minns: När jag hämtade hem hunden.
Hur gammal är du: 29.
Tycker du om någon just nu: Ja, många fast på olika sätt.
Om fem månader: Sommar!
Du samlar på: Inget.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Matilda.
Gillar du golf: Helt ok.
Vilken tid gick du upp idag: 07.15
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nix.
Vad ska du göra ikväll: Träffa folk.
Är det okej att gråta: Ja, det är det.
När grät du senast: Minns inte.
Laddar du ner musik och film från Internet: Det händer.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: En miljon är inte ens mycket känns det som men skulle köpa en eller två hästar till tror jag. Och betala CSN.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Viktigt vet jag inte men jag gillar det.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid 9 kanske. Försöker alltid sova längre men det funkar oftast inte.
Har du piercing: Ja i öronen och i naveln.
Vill du gifta dig: Ingen aning,
Vill du ha barn: Njaaaaa.
Solar du ofta: Ibland ja.
Är du bra på att laga mat: Hyfsat.
Gillar du att dansa: Japp.
Är du flygrädd: En aning ja.
Hur vig är du: HAHAHAHAHA...inte särskilt.
Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten.
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys cookie dough
Tror du på ett liv efter döden: Ja.
Tycker du om sushi : Njaaa...inte min grej.
Vad äter du helst när du ser på film: Candy såklart!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Ljusblå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt ja.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Det kan inträffa.
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker med varje dag.
Senaste låt du hörde: Chris Brown med Forever.
Vad gör du på helgerna: Träffar vänner och håller på med hästar.


Ja, det var ju inte den korta listan om man säger så. Haha.

Nu ska jag snart ner och släppa ut hästar. Det ska bli kul för jag får nämligen hjälp av min kära vän Matilda.

Nu ska vi käka frulle.

Ha det bäst!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Håll henne i ordentligt arbete så hon inte soffar till sig...=)

2009-03-28 @ 21:19:50
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Magnus

Hehe, var du tvungen att skriva att schampot var dyyyrt :)

2009-03-30 @ 13:30:30
Postat av: Matilda

Njaaaa.

2009-03-31 @ 22:52:37
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0