Utmanad....igen.

Jag blev utmanad av Matilda så det är väl bäst att anta den då.

Tydligen ska man fylla i den här listan.

Tre jobb jag har haft: Butiksbiträde, ridlärare, lärare

Tre platser jag har bott på: Jag är ju så kul att jag bara har bott i Malmö. Men skulle egentligen ha bott något år i både Tyskland och i Mozambique.

Tre saker jag gillar att se på TV: Jag kollar nästan aldrig TV men om jag gör det så är det dokumentärer, Hästhoppning (och några andra sporter) och typ Lets dance som gäller.

Tre favoriträtter: Vegetarisk lasagne, Vegetariska gourmetbullar med brunsås och potatis, ugnspankaka.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Berlin, London och Aqaba.

Underbara Aqaba. Jag måste åka tillbaka nångång.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser helt underbart ut! Vart ligger det?

2009-03-19 @ 16:38:06
URL: http://swish.blogg.se/defines
Postat av: Matilda

Berlin liksom!

2009-03-23 @ 15:55:57
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0