Sitter på jobbet....as usual.

Men ska nog snart bege mig ut i den underbara solen. Det är ganska varmt här idag får jag nog säga. Ska ner till Göte sen och trimma lite. Han gick verkligen bra igår så det känns ju bra eftersom vi har tävling på söndag. Ska iofs bara hoppa en 110 men hästen måste ju hållas på gott humör eftersom han är lite speciell.

Igår var jag och solade igen, det är så himla nice och jag tror nog att jag har fått lite färg. Kan ju vara bra nu när man ska börja ta av sig alla tjocka och varma kläder.

Vad ska ni göra idag? Nu ska jag återgå till jobbet.






Nina.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Blir väl till att klättra på väggarna som vanligt=)

2009-05-20 @ 08:27:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0