Tråk och åter tråk!

Sitter här hemma i soffan och kollar runt lite på nätet medan TV4 Fakta går på TVn i bakgrunden. Jag kunde inte åka och jobba idag för jag hade över 38 graders feber. Så tråkigt! Jag klarar inte av att bara sitta hemma och glo. =(
Ska snart gå ner till den lille affären här brevid och köpa något att äta. Fast egentligen orkar jag inte ens det. Jag siktar iaf på att vara tillbaka på jobbet imorgon. Då ska jag dessutom går på niornas avslutningsmiddag.
Imorgon kommer dessutom Matilda ner och det ska bli så kul att åka på tävling tillsammans! Det är liksom aldrig fel. Men vi ska väl lycks smitta varandra med de olika förkylningarna vi alltid drar på oss.

Jippy, nu visar de reklam på TVn..åhhh vad kul det är att vara hemma! Mmmmm....jättekul!

Hoppas att ni har en bättre dag.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Krya på dig.

2009-05-27 @ 14:52:32
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Matilda

Förkylningarna SUGER!!! Bläääääää!

2009-05-27 @ 18:00:36
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0