Torrt som i öknen.

Ja, det verkar det vara på min blogg för tillfället. Det är ju inte alls bra. =(
Men jag bor ju fortfarande hos mina föräldrar och använder deras dator väldigt lite plus att jag inte kan lägga in bilder på den här datorn. Suck.

Jaja....vad händer annars då? Här händer faktiskt inte allt för mycket, trist nog. Jag jobbar, rider och håller på med hundarna. Träffar pojkvännen gör jag ju det med förstås men annars tycker jag att det är lite stiltje för närvarande. Jag är dessutom så sanslöst trött att jag mest bara vill sova hela tiden. Jag förstår inte hur man kan vara så trött och det verkar som att många verkligen går på sparlåga nu. Hoppas att det blir bättre när det kommer upp lite mer ljus och det är dags för julmys. ;)
Jag längtar efter pepparkakor och lussekatter. Jag kommer nog tom att bara lite olika sorters kakor och göra godis, iaf om mitt kök blir klart snart. Jag vill hem till mitt ju!
Jag var och kollade på hur längt de har kommit med köket och det tar sig tack och lov.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen tillsammans med tvp nanniga hundar. Tom de är helt slut och mest sover. Älsklingsdjuren.

Hoppas att det är bra med er.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nannedjur = kärlek ♥

2009-11-25 @ 10:53:12
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Linnéa

SV Nina; Du är en ängel utan vingar!

Kanske finns där en möjlighet att åka till Burlöv på söndag morgon och kika på en soffa då? (A)

Hörs senare!

2009-11-25 @ 11:18:58
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: teknisk sakkunnig

Du vet väl om att din laptop är bärbar ;)

2009-11-26 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0