Typ datorlös.

Ja, jag VEEEET!! Jag har varit FÖR dålig med uppdateringen! Sorry. Men nu är det så här att jag bor hemma hos mina föräldrar för tillfället. Jag har nämligen min lägenhet full av hantverkare som håller på att byta ut köket och lite annat. Och då är det så att jag knappt har haft tid eller lust ens för att sitta vid datorn. Därav den kassa uppdateringen!

Men men jag ska skärpa mig nu!

Idag har jag jobbat och det var inte jättekyl men det går ju. Bu ska jag snart till Göte för att sedan åka vidare till Linda och peter på lite middag. INTE FEL om man säger så. =)

Vad ska ni göra idag?

Jag skulle ju egentligen ha tävlat på söndag men tror ni inte att den tävlingen blir inställd? Trist! Jag har inte tävlat sen i maj och då flög jag av och skadade armen så jag har inte kunnat tävla förren nu och då ställer de in! Jag får väl försöka att ta mig i kragen och åka till Dagstorps tävlingar i slutet av Januari. Brrrrr....kallt!!

Jag ska måla om  badrummet nu också....någon som har tips på någon fin färg? =)

Hörs sen!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Smarto du har ju viiiisst lagt ut kommarna jue!

2009-11-18 @ 19:09:04
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: legitimerad inredningsexpert

Råsa!



Vad tycker du om nya mario då? :D

2009-11-18 @ 22:45:47
Postat av: Linnéa

Jag gillar grått i olika nyanser, neutralt men lätt att matcha med olika textilier. Inte blått, det blir tråkigt i längden. ;-)

2009-11-19 @ 22:22:10
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0