Bloggen seeeegar.

Ja, jag kan säga att det inte har varit lätt att titta in på bloggen idag för det har gått så extremt segt!

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder men det är inte ens lönt att jag försöker ikväll så det får bli imorgon.

Jag var inne på Ekoprinsessans blogg och såg en länk som jag faktiskt tänker lägga in här också. Skogen är underbar och den bör hållas så oförstörd det bara går. =)

Gå in på den här sidan och hjälp till! =) Det är gratis!

Nu ska jag äta lite nyponsoppa och kolla lite TV.

Ha en bra kväll.






Nina.

Kommentarer
Postat av: stina

Ja djur är det som berör mig mest. och vi människor är grymt duktiga på att utnyttja dom yill våra fördelar tyvärr..



Men du, då borde du prova för det är skitkul!! Har ni mdeborgarskolan eller något liknande där du bor tro? Den här kursen är via medborgarskolan.se!

God natt och sov gott! KRAM

2009-10-08 @ 22:40:05
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0