Bloggkrångel!

Nu har det tagit mig hur lång tid som helst att bara komma in på bloggen. Det är inte en chans att det går att lägga in några bilder idag heller. Riktigt irriterande!!

Idag har det varit jobb, precis som vanligt. Sen åkte jag till stallet och skrittade Göte i typ 40 minuter. Det verkade han gilla.

Jag har äntligen bokat rum för mig och LJ när vi ska till Jönköping nästa helg. Vi ska bo på John Bauer. Är det någon som vet om det är ok? Jag tycker att det verkar jättebra faktiskt. De hade ju dessutom två speciella vovverum så vi ska bo i ett av dem eftersom vi ska ha med oss hundarna. Det ska bli så mysigt att komma ivåg och bara ta det lugnt och rå om varandra.

Undrar om jag ens får iväg det här inlägget. Det står HELA tiden "väntar på publishme.se"....snark.



Men först, en dagens lista.

DAGENS VILL HA: Energi.
DAGENS KLÄDSEL: Bruna ridbyxor från Pikeur och en rosa hoodtröja.
DAGENS SMINK: Foundation från Elisabeth Arden, rouge, gråglittrig ögonskugga, eyeliner och mascara.
DAGENS FRISYR: Hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: Lydig hund. =)
DAGENS LÅT: Scoobydoobydo where are you. Fast med annan text. Haha!
DAGENS PLANER: Tja, det är ju kväll nu men bada, kolla TV och nanna.
DAGENS SAKNAD: Stugan.
DAGENS DUMMASTE: Frysa.
DAGENS SJUKA: Inget än iaf.
DAGENS DROG: Scoody.
DAGENS KRAM: Scoody, Hugo och Göte.
DAGENS PUSS: Scoody, Hugo och Göte.
DAGENS KÖP: Smördeg.
DAGENS GODIS: Inget faktiskt!
DAGENS HUMÖR: Aningens irriterad.
DAGENS ORD: Kallt.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda





14534366964411620915964424095051090769_n.jpg" rel="nofollow">http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs215.snc1/822414534366964411620915964424095051090769_n.jpg

2009-10-12 @ 23:56:01
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Blablablabla, jag ringer om en stonn!

2009-10-13 @ 13:24:26
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0