Dagens bildskörd.

Som utlovar så kommer här lite bilder.

De är från både igår och idag.

När jag och Göte var på banan igår. Det blåste kan man säga.





Jag tog några tag på Scoody med borsten. Hon fäller sas. Haha.






Bilder från idag.

På väg ut till stallet. Det ser KALLT ut.




Jag tog ut Göte i ridhuset en stund.










Litet och stort djur. =)


Liten hund i stort ridhus.


Bara månen lyste när jag och Scoody hade nattat Göte och var påväg hem.




Just nu sitter jag och slötittar på någon romantisk film med Reese Witherspoon i huvudrollen. Jag gillar oftast inte romantiska filmer men denna är ändå ganska ok.

Just like heaven
Amerikansk romantisk komedi från 2005. När David hyr en ny lägenhet är sällskap det sista han önskar sig. Då dyker Elizabeth upp och hävdar att lägenheten är hennes. Till dess att hon försvinner mitt framför ögonen på honom. Han är övertygad om att hon är ett andeväsen. Hon är övertygad om att hon fortfarande är vid liv. Medan de söker efter sanningen om Elizabeths förflutna utvecklas deras förhållande från irritation till romantik. Producerat år 2005. Regissör: Mark Waters, Skådespelare: Reese Witherspoon, Mark Ruffalo, Donal Logue. [5206005]


Jag var hos frisören idag och hon klippte av en massa hår. Haha, det känns helt annorlunda när jag drar händerna genom det men det var slitet så det behövdes. Men det känns så tunnt. Man kan ju lugnt säga att blekning av håret inte gör det tjockare precis. Men men....    =)


Här kommer dagens Varmaste, kallaste och blåsigaste.

Varmast idag

11° Falsterbovång

Kallast idag

-9° Lappea

Blåsigast idag

11 m/s Bungenäs





Hoppas att ni har en trevlig fredag.




(Tänk att jag vann schabraket!! )






Nina.

Kommentarer
Postat av: Åsa

sv: En personlig touch ska absolut vara med!



Vad fint det ser ut! :)

2009-10-02 @ 23:34:46
URL: http://aicha.blogg.se/
Postat av: Erika

vilken fin häst! :D

2009-10-03 @ 08:00:21
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad roligt med bilder, han är så söt Göte =)

2009-10-03 @ 10:20:16
URL: http://jeanettez.blogg.se/?tmp=13151736
Postat av: Angelica

Visste du att om du Solar solarium före 30 års ålder, så ökar du risken för den allvarligaste typen av hudcancer, med hela 75 procent! Läs mer på min blogg. Ha en trevlig Lördag. :) Puss /A

2009-10-03 @ 12:37:42
URL: http://angelicatjernstrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åhh ett ridhus, det är ju kanonbra nu när vädret börjar bli så dåligt ju. =)

Trivs din häst på det nya stället?

2009-10-03 @ 15:24:59
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0