Förkyld och krasslig.

Jag är förkyld och hur tråkigt är inte det!! Började igår med feber och idag känner jag hur näsan rinner och jag är extremt trött. Suck.
Tur att det är en ganska lugn helg. Ja, förutom imorgon då när jag och Matilda ska till Breeders och träffa lite folk. Ska bli kul att festa lite. =)
Hoppas att jag känner mig bättre imorgon. Jag tar det bara lugnt ikväll. Har precis ätit lite och ska snart kolla på filmen The end of the world. Det är någonsorts katastroffilm så sden är säkert dålig men vad gör man inte när man har lite tråkigt så här på kvällskvisten.
Pojkvännen är bortrest hela helgen så honom får jag klarar mig utan. ;)

Idag fick Göte nya skor. Det gick bra. Jag har ny hovslagare så man vet ju aldrig riktigt vad de haratt säga. Men Göte skötte sig bra. Älskade hästen!

Nu ska jag återgå till soffan och kolla på film. Måste vila lite för huvudet känns som bly. Jippy....eller inte!


Lite gosande med Scoody blir det ju också förstås.




Jag hade Hugo här innan men nu har han åkt hem. Mamma kom och hämtade den lille gangstern efter att hon hade jobbat.



Ha en härlig fredagkväll! =)






Nina.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja just det, Matilda har nog nämnt att du är vegetarian, det hade jag glömt bort.

Är du noga med såna saker? (nyfiken)



Hoppas du piggnar till snart och att du hade en trevlig fredagskväll, och att hela helgen blir underbar =)

2009-10-17 @ 09:12:51
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: Matilda

I natt i natt...

2009-10-17 @ 17:35:44
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Gynning

Krya på dig!!

2009-10-18 @ 16:54:47
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0