Höstbilder och lite annat smått och gott.

Ja, nu är helgen nästan slut och det är verkligen dags för mig att ta tag i bloggandet igen.  Jag har inte varit hemma på hela helgen så jag har inte kunnat blogga för jag har inte haft någon dator. Fredag till lördag var jag uppe i sommarstugan och det är där höstbilderna kommer ifrån. Det var så otroligt vackert där uppe och på kvällen var det frost i gräset. Sån där frost som riktigt knastrar under skorna när man går. Härligt. Jag tycker mycket om hösten.

Här kommer lite höstbilder som jag har tagit. Jag har ju fortfarande inte köpt någon ny kamera så de är tagna med mobilkameran.

Nähä!! Nu går det inte att ladda upp bilder heller!! Jag blir så irriterad. Förhoppningsvis kan jag lägga upp dem imorgon då. Så störande!!

Nu ska jag se slutet på Midsomer Murders innan jag ska börja läsa en ny bok. =)

Hoppas att ni har en bra kväll.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nyfiken i en strut.

2009-10-11 @ 22:33:06
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tänk att du glodde hela måååården!

2009-10-12 @ 10:22:27
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0