Listan.

Jag fick den här listan från Matilda så det är bäst att göra den. ;)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Djuren.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Gick upp och skulle släppa ut hästarna.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrattade så att tårarna rann.
Det sista du sa högt? Det var ju fan att du inte kan hålla käften.
Det senaste någon sa till dig: Stressfaktorn är hög!! Åh nej, det var det senaste nån sa till dig!
Vad har du druckit idag? Red Bull och mineralvatten.
Vad var det senaste du åt? Salta pingviner.
Vad var det senaste du köpte? Mat.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkt trä.
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt och skymning.
Godaste glassmaken? Det var Ben & Jerrys cookie dough.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Sover du tungt? Sådär.
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta som tur är.
Trivs du med ditt jobb? Jadå.
Favoritklädsel? Uppkläd är ju klart roligast iaf.
Favoritlåt just nu? Ingen aning faktiskt.
Vad ser du om du tittar till höger? En sovande Scoody i soffan.
Vad gör dig glad just nu? Matilda.
Vad ska du göra härnäst? Fixa mig och sen är det dags för Flyinge.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Helt ok.
Favoritgodis? Choklad.
Kläder just nu? Träningsbyxor, blå hoodtröja.
Sommarplaner? Lite olika.
Hur många kuddar sover du med? En eller två.
Morgon eller nattmänniska? Natt.
Vad är viktigast för dig? Mina djur, vänner och jag själv.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Det händer.
Stjärntecken? Skytt.
Äckligaste insekten? Spindel.
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Lugn och ro.



Hoppas att ni har en trevlig kväll.






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0