Nutrilett bars.

Av någon anledning fick jag för mig att ställa mig på vågen. Varför skulle jag göra det för? =(

Nu ska jag leva på nutrilett i två veckor! Så otroligt spännande....eller...inte kanske.

Har ni tänkt på att det alltid i alla dieter i tidningar och liknande finns kött med. Vad ska vi som vegeterianer äta då? Kan ingen göra en diet för oss också?

Nåja, nu ska jag, för att motivera mig lite, även skriva på bloggen hur mycket det går neråt i vikt. Men med min vanliga tur kommer det säkert inte att röra sig alls på den där förbaskade vågen.

Lördag 3 okt: +-0 kg.

Mums...nej.







Nina.

Kommentarer
Postat av: HANNAH

allt bra? =)

2009-10-03 @ 21:03:11
URL: http://jaghannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0