Så trött så trött!

Förlåt att jag är så dålig med att blogga för tillfället. Jag är bara så extremt trött så jag orkar typ bara jobba och sen hålla på lite med djuren men det är nätt och jämt. Usch vad det är tråkigt. Någon som känner igen sig?

Gäsp.


Kollar lite på Christine. Jag gillar verkligen den serien. Haha.
Och glöm absolut INTE Bonde söker fru som har premiär idag kl 20! Jag har myst till det med lite nötter som ska föreställa godis. Går sådär. Hmmm....

Gotta love it!


LJ kommer hit vid halv 9 så då blir det till att mysa lite med honom också. Framför Bonde då alltså. ;)

Hoppas att er dag har varit bra.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hrmmmmmmm, nötter?? Räknas det in i nutrilett-dieten? Jag är inne på min andra dag med nutrilett och frukt. Fy fan vad det smakar illa men smal ska jag bli............

2009-10-07 @ 21:11:40
Postat av: Matilda

Jag är också meeeeganannig.

2009-10-07 @ 22:29:01
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0