Skånsk gåsamiddag.

Ja, det ska jag på ikväll. jag och pojkvännen ska hem till mamma och pappa för att äta gås och träffa resten av släkten. Ja, jag ska givetvis inte äta gås eftersom jag är vegeterian men jag äter lite annat. Men gott är det!

Äter ni gås? Svartsoppa? Jag tycker att svartsoppa doftar så himla gott men det är inget som jag skulle få för mig att äta. Isch.



Idag var jag istallet vid 11-tiden och red en sväng på Göte. han var pigg om man säger så. Härligt! Jag tänkte film och lägga ut här men precis när jag skulle filma så ringde Matilda så då fick jag ju babbla med henne. =)

Var på Mobilia en sväng för att shoppa lite mer. Himla kul att shoppa. Det blev inte så mycket idag men en jättefin lång topp och lite smycken fick jag handlat. Ska ha det på mig ikväll.

Nu ska jag hoppa ner i badet.

Ha en underbar fredag.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gott med gåsmiddag! Men svartsoppa har jag aldrig terrat, vill inte heller. Uuuh. Fast alla andra i familjen äter det...eller nä, inte min bror då haha!

2009-10-31 @ 10:43:58
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin Grönlind ~ ♥ ~

va mumsigt de såg ut!! :)

2009-11-02 @ 02:31:15
URL: http://kittysviljestyrka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0