Dagens utsläpp av hästar är avklarat.

Precis hemkommen efter att ha släppt ut hästarna i sina hagar. Värsta stormen var det och det började dessutom småregna lite. Härligt! Eller inte.
Idag ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt. Kolla lite film och så. Känner att jag behöver ta det lite lugnt för jag har nog en förkylning i kroppen och den behöver ju inte bryta ut tills att jag ska börja mitt nya jobb på måndag. För hade inte det varit typiskt?

Nu kommer en dagens lista.

DAGENS VILL HA: Fler tävlingshästar.

DAGENS KLÄDSEL: Bruna pikeurridbyxor, Rosa och brunrandiga strumpor från Pfiff, en rosa och brunrandig piké från Pfiff, en brun V-ringad tröja, en rosa och brun keps från Glenn Gordon och en rosa JW vindjacka.
 
DAGENS SMINK: Lancomé foundation, lite solpuder, brunfärgad ögonskugga, rouge och svart mascara.

DAGENS FRISYR: Hästsvans

DAGENS HÄNDELSE: Hästar som sliter sig.

DAGENS LÅT: Wheatus - Teenage Dirtbag, ja, vad mer kan man säga Matilda?

DAGENS PLANER: Käka lunch och bara softa. Kanske slänga i en tvätt också.

DAGENS SAKNAD:
Lorenzo!

DAGENS DUMMASTE: Blåsten ute.

DAGENS SJUKA: Oskyldigt anklagad.

DAGENS DROG: Red bull sugerfree.

DAGENS KRAM:
Göte.

DAGENS PUSS: LJ, Scoody, Hugo och Göte.

DAGENS KÖP: Mineralvatten.

DAGENS GODIS: Inte något.

DAGENS HUMÖR:
Bra!

DAGENS ORD:
Blajvet!


På återseende!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har tyvärr blåa koppel ett i mörkt blått och ett i bebisblått.

Kan inte med och gå i ett rött koppel när han är kille, vill ju inte att det ska vara för mycket bög varning på han, ha,ha, =)



2009-09-24 @ 12:30:14
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Matilda

Blajvet it is!

2009-09-24 @ 13:11:38
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0