Första jobbdagen.

Ja, idag var det första dagen på nya jobbet. Helt ok och jag hoppas att det ska gå bra. Det är alltid lite nervöst sådär när man ska börja på något nytt och möta nya arbetskollegor.
Jaja, det ska nog gå bra.

Jag och Scoody ska snart till stallet. Jag hade tänkt ta en tur ute men det får nog bli i ridhuset för det blåser riktigt mycket. Hur är vädret hos er?

Och nu ska ni få en liten åthutning av mig. Ni är bara FÖR dåliga på att rösta i pollen. Snyft. ;)

Återkommer senare.


Om du skulle köpa hund idag, vilken ras skulle du då välja?








Free polls

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag röstade på Jack russelterrier där, men egentligen skulle jag vilja köpa en till Dansk/svensk gårdshund, men det gick ju inte att rösta på den rasen ju =)

2009-09-28 @ 19:58:00
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0