Iväg på jobb.

Usch, det är alldeles för tidigt på morgonen. Jag tycker inte om att behöva gå upp tidigt. Men vad gör man inte när man ska jobba.
Idag blir det en heldag på jobb och sen ikväll ska jag och pojkvännen hem till Linda och Peter för lite god hemlagad lasagne. Mums. Idag är det min godisdag så jag kommer köpa med mig en stor påse med godis. Inte fel, inte fel.
Det är dags för fredagsmys om det så är det sista jag gör. *Jag hatar den reklamen*. Haha.


Jag här hästledig idag för att Emelie är så ytterst vänlig och hjälper mig. Det tackar jag för!

Jag känner att jag har lite ont i halsen idag. Vilken panik är inte det liksom? Varför ska det alltid inträffa när man har en massa saker planerade?

Mamma ska passa Scoody idag så hon slipper vara ensam så länge. Tack för hjälpen!
Fast jag vet att mina föräldrar tycker mycket om Scoody och mer än gärna passar. Det är så himla skönt!
Men hon ska givetvis med hem till Linda och Peter ikväll. Vi får ju dela av huset lite för det verkar som att deras Dobberman tror att Scoody är en katt. Haha.

Nu ska jag börja fixa mig inför dagens uppgifter. Hoppas att ni får en bra dag!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

FREDAGSMYYYYS!!!!

2009-09-11 @ 09:11:00
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jessie

Neeeej. Stor svart hund får inte äääätaaaaa liten söt:P

2009-09-11 @ 14:52:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0