Skogen väntar.

Godmorgon alla glada!

Nu ska jag och Scoody snart fixa iordning oss och bege oss ut till bokskogen för att promenera. Ska bli så skönt att få komma ut i skogen och inte bara se fält. Haha.
Men jag tror att vi håller oss till 3 km-rundan. Jag har ju ändå en ganska liten hund. ;)

Igår kollade jag och LJ på Män som hatar kvinnor. Jag tyckte ändå att den var ganska så bra. Men visst, Matilda, de pratar jäkligt skumt. Jag fattar inte varför de måste prata så här: Men....det är ju...julafton. Jag kan....inte...komma ut...nu.
Varför pratar de alltid så i svenska filmer?

Nu ska jag bege mig och jag lovar att försöka ta några bilder!

Hej så länge!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

De pratar så skumt så de pajar hela filmen. Som medn ALLA svenska sopfilmer! :o

2009-09-23 @ 11:42:07
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vad hurtig du är som orkar springa 3km =)

Ja! bilder vill vi ha =)

2009-09-23 @ 15:04:46
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0