Frågesvar.

Jag tänkte svara på lite av de frågor som har kommit in till mig.

Jag läser din kompis Matildas blogg (showjumper alltså) och hon har börjat videoblogga. Kan inte du göra det också? Hade varit roligt!!

Haha, jo det kan jag göra men jag avskyr egentligen att ha mig själv med på film men jag får väl försöka en dag snart.


Varför har du sålt dina andra hästar?

Jag kände att det blev för mycket att hålla igång 2 eller 3 tävlingshästar vid sidan om jobb och universitetstudier så jag valde att bara behålla Göte. Men jag kommer att köpa en häst till inom en inte alltför lång framtid.


Hur många läsare har du på din blogg? Och vad är ditt tips på att få fler läsare?

Läsarstatistiken varierar varje dag men det ligger på mellan 100- 200 om dagen. Jag är ingen expert på hur man ska få fler läsare men jag tror man ska hitta på en massa roliga saker på sin blogg, tex tävlingar och likande. Det är jag tyvärr inte särskilt bra på själv. Sen finns ju alltid blogftrafik.nu om man vill hitta fler bloggare eller få läsare till sin blogg. Tricket är mer att hålla kvar läsarna.

Jag har läst att du red fälttävlan innan och jag undrar varför du slutade?

Ja, det stämmer att jag red ft innan och det gick ganska bra. Tyvärr hände det väl många olyckor ute på banorna för att jag skulle tycka att det var kul att gå ut i terrängen med mina hästar. Detvar tyvärr väldigt många fall och det gjorde att jag beslöt mig för att enbart rida banhoppning.

Jag skulle bara säga att jag tycker att det är jättekul att läsa din blogg. Kan du inte göra ett inlägg om vad du har för utrustning på din häst.

Det kan jag absolut göra. Jag ska bara komma ihåg det! =)

Hur lång är du?

Jag är 174 cm lång.

Vad är din favoritmat?

Vegeteriska rätter med pasta.

Favoritgodis?

Choklad är outstanding! ;)

Favoritdricka?

Dricker endast mineralvatten men som iofs varvas med Red Bull ibland.

Vilka hårfärger har du haft?

Allt från kolsvart till platinablond.

Vilken av din hästar har du haft mest framgångar med?

Hmm svårt att svara på eftersom jag har ridit så olika grenar med dem.

Vad lyssnar du på för musik?

Rock och techno/trance! =)

Vad är det pinsammaste du har gjort?

Det är för pinsamt för att berätta! Hahaha.

Om du fick en son och en dotter, vad skulle de heta då?


Sonen Philip och dottern Siri.



Fortsätt att sända in frågor som kommentarer eller som mejl till [email protected]

Och snälla snälla snälla....rösta i min poll! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nice med fraugårr!

2010-04-11 @ 09:23:30
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

sv: ja det var otroligt skönt, dóck inget höjdar väder.

Men idag är det sol och då blir det heltklart utebanan igen :D

2010-04-11 @ 11:23:15
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0