Idag....

har det varit riktigt dåligt med uppdateringen! Sorry men jag har haft att göra hela dagen.

Tävlingen igår gick bra men Göte var som en bomb att rida, studsade och höll på. Men det är sån han är. Jag har iaf anmält till en tävling 23 maj. Fått lite blodad tand nu. ;)
Sen ska han iväg på bete men det kommer ju en höstsäsong också. =)

Idag har jag varit och hälsat på mormor, fixat med min mobil som kom tillbaka från lagningen ännu mer sönder än vad den var när jag lämnade in den, jag och mamma shoppade lite (det blev ett par ljusa jeansleggings), jag har fått bytt bäck på bilen och jag har nästan precis kommit hem från stallet och nu har jag middagen i ugnen. Full fart idag alltså.

Ikväll blir det till att städa och fixa här hemma lite för det kommer nog inte att hinnas med imorgon då jag ska hinna med en massa saker.

Jag har fått några frågor om min tävlingsutrustning och detta brukar jag ha på mig:

Tävlingsskjorta från pikeur, rosa.

Kavaj från Pikeur, brun med svart krage.

Ridbyxor från Gersemi.

Svarta tretornstövlar.

Svart Charles Owen-hjälm.

Hästen hade ett brunt schabrak med rosa emblem från Euro star.


Hoppas att ni har en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har en valp på ryggen.

2010-04-26 @ 20:24:32
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0