Iphone!

Jag har fått en iphone! Lyckan är hög. Haha. Nu ska jag bara få den att fungera också. Jag kan inte ställa in tiden men det ska väl gå det med så småningom hoppas jag. Någon annan som har en?


En annan väldigt tråkig sak är att min gamle Jack Russell är sjuk. Jag hoppas att han mår bättre snart och jag blir otroligt tacksam om ni vill hålla tummen för att han blir bra snart. Man blir så fruktansvärt orolig när det gäller ens små djur och han ska trots allt bli 16 år i sommar, så han är inte ung längre.

Älskade djur, du måste bli bra igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

16 år!! Lille Hugo! häftigt!! Vad är det för fel? Hoppas han blir pigg igen -håller tummarna här.



hälsn Maria (Fridolfs skötare om du minns ;) -hittade din blogg idag o surfade in för o kika)

2010-04-16 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0