Nyss hemkommen från stallet.

Ja, det blev till att vara i stallet lite senare än vad jag brukar. Jag trodde att jag skulla få vara ensam där men där var en massa folk. Jag vet inte när där inte är folk. Haha.
Imorgon ska jag försöka komma upp och rida på förmiddagen för sen kommer dagen att gå i ett och på kvällen är det agility i Lund för mig och Scoody. Det ser jag verkligen framemot för det är så KUL!!
Jag lovar att lägga upp agilityfilmen antingen senare idag eller imorgon.

Annars händer det väl inte så himla mycket och det är så tråkigt när man bara går i samma fotspår hela tiden. Tycker inte ni det? Det händer liksom inte så mycket och dagarna består mest av en massa måsten och saker att ordna. Jag hatar när det blir tristess av det hela. Något som ska bli kul är ju agilityn imorgon, bokskogen med Linnea på onsdag och på fredag ska vi hem till Linda och Peter och bli bortskämda med god mat. =)
Härligt.

Nu ska jag ner i badet. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Matilda

A wiiiiiiiiiii iii lalala la lalaaaaaaaa

2010-04-19 @ 22:20:14
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker vardagslunken är helt okej, men ibland är det ju självklart kul med något annorlunda. :) Ha en fin kväll!

2010-04-19 @ 22:58:22
URL: http://sallberglina.zoomin.se
Postat av: Karoline

Här är det bara bra, hoppas att det är det med dig med :)



Håller med om att man gör typ samma saker varje dag och det blir lite tråkigt.

Helgen piggade upp med NH-träning, så nu har vi lite annat att öva på.



Kul med agility, jag älskar när hundarna tar sig igenom sick sack saken (den med pinnar), dom är så duktiga.

Ska bli kul att se filmen sen :)



Kul att du får träffa din lilla valp snart, så söta!



2010-04-19 @ 23:06:48
URL: http://karoline.eak.nu
Postat av: Caroline

Vill se agility filmen =)

2010-04-20 @ 09:39:23
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0