Russin och Mandlar.

Ja det består kvällsmaten av. Ändå ganska så gott. Haha.

Idag har det varit fullt upp. Jobbade till kl tre och 20 över tre hade jag hämtat Scoody och träffade Linnea här hemma. Vi handlade lite saker och satte sedan igång med Browniesbaket men om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt hur det blev. Haha. En hög kaka och en utsmetad. Men de var goda ändå. Stack efter det till stallet och tog hand om min älskade fux. Han var på gott humör så det var ju bra. Kom precis hem och ska snart i badet.

Vad ska ni göra på Valborg? Jag har inga planer men man kanske är för gammal för att fira valborg. ;)
Förhoppningsvis blir det bara en middag med pojkvännen.

Och vet ni....on en vecka så ska jag åka och hälsa på valparna! Underbart!


Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det var bara trevligt, browniesen slank ner fastän dom blev lite misslyckade. ;-)

2010-04-29 @ 18:07:20
URL: http://870821.blogspot.com
Postat av: Jannike

sv: Ja men ack så jobbigt sa loffsan

2010-04-29 @ 20:24:21
URL: http://jannikejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0