Som ni kanske har märkt....

så har det inte hänt så jättemycket i min blogg på senaste tiden för jag har haft bristande inspiration. Jag har såååå mycket att tänka på och klura på.
Men NU ska det bli ändring på detta. Vad vill NI läsa om i bloggen? Jag behöver verkligen lite input.

Har ni haft en bra påsk? Jag har haft det bra men ätit alldeles för mycket som vanligt. Varför gör man alltid det? Inte helt ok.

Nu har jag iaf fått lite mer inspiration och tänker ta tag i att anmäla till lite tävlingar. Jag har varit lite seg men det har ju inte varit så superkul väder heller men nu är vi ändå inne i April så det är väl dags att ta tag i saken nu.

Göte vill ut och hoppa.


Jag är ändå LIIIITE sugen på att starta någon fälttävlan i år men jag har ju sagt till mig själv att bara rida banhoppning. Men det är ju mer fart i Ft sas. Haha.

Idag ska vi nog bara trimma lite i ridhuset för vädret är ju ingen höjdare med regn och blåst.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Klart du ska starta fälttävlan!



En bra grej som jag kört i min blogg är återkommande saker som quotes, dagens fråga, ekipagetävlingen osv osv, bara för att läsarna ska få något att följa och för att jag ska vara tvungen att skriva!

Sen vill man ju se massa bilder! gfärna på Göte och hästprylar osv. Önskelistor på tövlingsgrejer och andra saker, "dagens-listor" mm!

2010-04-05 @ 13:14:52
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: mersiha

fin blogg :9

2010-04-05 @ 13:27:08
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: sofie

Utrustning, alltid kul att läsa om tycker iallafall jag :)

2010-04-05 @ 13:37:23
URL: http://sofievelen.blogg.se/
Postat av: bloggmaster

vovvar, författarskap, pålleri, mode mm. vill jag läsa om :)

2010-04-05 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0