Nu åskar det.

Hörde precis hur det började mullra utanför fönstret. Jag älskar åska, det är så himla mysigt. Iaf när man får sitta inne och slipper vara ute i det. Jag älskar att se hur rummen lyses upp av blixtarna. Någon som håller med?

Imorse var jag, mamma och Scoody ute i bokskogen och gick en runda. Vi tog en fika på Statarmuseet och det var gott som vanligt. =)
Siv fick vara hemma hos pappa och Hugo.

Sen hade jag en annan sak på kvällen och som jag verkligen hoppas har gått bra!! Iaf så träffade jag Linnea efter det och vi åkte ut och hälsade på min syster som var i stallet. Sen drog vi ner till Brukshundklubben och tränade lite lite med Siv. Min syster hade nämlige tagit hem Scoody till sig för lite kvalitetstid. ;)

Men nu hade jag tänkt att vi snart skulle ta och lägga oss så nanna gott. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0