Åh sköna måndag....

Idag är det måndag men det har jag inte märkt speciellt mycket av faktiskt. Det är givetvis för att jag har varit ledig idag. Nice nice. Fick fixat lite ärenden och framförallt var jag med Scoodan hos veterinären. Hon har inte verkat helt kry så jag kände att det var dags att de fick kolla på henne men som tur var trodde de inte att det var något speciellt utan bara en vanlig förkylning. Skönt det och jag hoppas att de har rätt. Hon hade även lite tandsten som de skrapade bort och det var inte populärt hos fröken kan jag säga.

Var ute i stallet en sväng. Det var ju tänkt att Göte skulle ha åkt till min dressyrtränare i söndags men det gick ju inte att köra i det snövädret så han får åka till helgen istället. Jag hade tänkt komma igång med ridningen nu men så har han hostat lite så det gick ju inte. Tur han ska iväg så att Charlotte kan rida honom lite så att han blir aktiverad och så kan jag ta tag i min ridning på allvar när han kommer hem. Jag kan nog få upp motivationen när det är dags för att börja träna inför vårens tävlingar. Jag tror nog att jag behöver någon vecka hästledighet. Men samtidigt vet jag ju att jag kommer att bli så väldigt ridsugen när jag inte har pålle hemma. Haha. Det är inte ok!

Vad händer annars då? Ja, inte för mycket faktiskt. Tråkigt nog. =(
Imorgon är det jobb så jag kommer säkert vara helt slut på kvällen. De kan vara rätt krävande ibland de där eleverna. =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite. Jag hade tänkt börja på en ny bok men jag orkar nog inte. Jag har läst tre böcker på en vecka nu. Tala om att vara inne i en läsperiod. Frågan är nu bara vilken bok jag ska ta och börja med nu? Ska jag börja med Dan Browns I cirkelns mitt eller John Ajvide Lindqvists Människohamn. Vad säger ni?

Sov gott.








Nina.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vet inte vad jag har gjort, jag har väldigt lätt för att få blåmärken, hittade två nya i morse ;)



Dan Browns I cirkelns mitt är riktigt bra

2010-02-02 @ 16:06:53
URL: http://jeanettez.blogg.se/
Postat av: jessie

i cirkelns mitt

2010-02-02 @ 21:20:37
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0