Då var det söndag.

Vi var på middag igår. Himla trevligt faktiskt men det var jobbigt att köra hem eftersom det var 10 mil härifrån och det regnade ganska mycket. Vi fick iaf väldigt god mat och alla var jättetrevliga!

Nu är det sol och 6 grader varmt här i Malmö. YEY!! Helt underbart. Jag väntar på att pojkvännen ska vakna och sen blir det stallet. Jag ska ha lite släkt på middag här ikväll så jag har lite att stå i. Någon som har något förslag på en mumsig efterrätt?

Nu tror jag att jag ska äta lite frukost och sen får jag väl gå in och väcka de trötta, dvs pojkvän och hund. =)

Hoppas att ni får en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: Sjukt bra med VIP-biljett alltså, mat, öl, hästar, allt gratis! :D



En god efterrätt: Blåbärspanacotta, yummie!

2010-02-28 @ 12:13:34
URL: http://aicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0