En liten lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hundarna.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt en macka.
Det sista du sa högt? Men Scoodan då!
Det senaste någon sa till dig: Jag kör till jobbet nu. Hörs senare.
Vad har du druckit idag? Loka mineralvatten.
Vad var det senaste du åt? Ostmacka.
Vad var det senaste du köpte? Mat.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkt trä.
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet och lite snöflingor i luften.
Godaste glassmaken? Ben & Jerrys cookie dough.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej.
Sover du tungt? Sådär.
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta som tur är.
Trivs du med ditt jobb? Absolut.
Favoritklädsel? Jeans, V-ringad lammullströja, och piké eller skjorta under.
Favoritlåt just nu? Last look at Eden.
Vad ser du om du tittar till höger? Scoody.
Vad gör dig glad just nu? Att jag har fått sova ut.
Vad ska du göra härnäst? Åka till läkaren.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Trött men ändå ok.
Favoritgodis? Choklad.
Kläder just nu? Jeans och en svart Lyle & Scottröja.
Sommarplaner? Till pojkvännens hus på korsika.
Hur många kuddar sover du med? En eller två.
Morgon eller nattmänniska? Natt.
Vad är viktigast för dig? Mina djur, vänner, familj, pojkvän och jag själv.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Det händer.
Stjärntecken? Skytt.
Äckligaste insekten? Spindel.
Stökigt el välstädat? Välstädat.
Vad längtar du mest efter just nu? Att få vara pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0