Goddagens!

Nu har jag äntligen tid att sitta och kolla datorn lite. Pappa har nämligen varit här och hjälpt mig att sätta upp en möbel och den var ju inte lite krånglig att få ihop! Tur att han hjälpte mig. Men snyggt blev det. Nu ska vi bara höja TV lite så att det inte ser ut som att den står på möbeln sas.
Jag ska ju egentligen på fest ikväll men jag känner mig faktiskt inte särskilt bra så jag vet inte om jag kan gå. =(
Jag känner mig alldeles tjock i näsan och i halsen. Så himla tråkigt faktiskt!

Jag ska ut och träna med Scoodan om en stund. Det behövs lite mer träning på inkallning. Jag tycker inte att det sitter riktigt väl ännu. i 90% av fallen kommer hon med en gång men i de återstående 10% skiter hon högaktningsfullt i att komma till mig så det behövs lite mer träning. Haha.

Och något annat jag ser framemot är att på tisdag så ska jag, pojkvännen ochtvå kompisar kolla på Rammstein när de spelar på Malmö Arena! Är det någon mer som ska se dem? Ska bli jättekul!





Jag orkade givetvis inte hålla mig vaken inatt för att kolla på OSinvigningen men jag har kollat lite nu under förmiddagen och det är bara så fint. Alla dessa duktiga idrottare!

Hoppas att ni har en bra dag!






Nina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0