Inatt smäller det!! (och lite om vampyrer)

....för då invigs OS! Ska bli kul och jag ska försöka kolla invigningen kl 03.00 inatt. Tror ni att jag klarar det? Jag är skeptisk men jag ska verkligen försöka! =)



Idag har jag haft ett möte som förlöpte väl. Tack och lov! Jag är väldigt glad för det. Mer kan jag inte säga men jag känner mig otroligt lättad iaf och jag hoppas att den andra gör det också.

Jag har precis haft lite kvalitetstid med Caroline S. Alltid trevligt och uppskattat. jag körde henne in till stan för en liten stund sen och på hemvägen passade jag på att smita inom Hemmakväll och köpa lite candy till ikväll. Lovely! Dock kommer jag inte träffa pojkvännen idag för han träffar några kompisar men jag tycker att det kan vara ganska skönt att bara ha en slapparkväll ensam hemma. Imorgon är det dags för fest hos Dessan. Trevligt trevligt!

Lite senare tror jag att jag kommer fortsätta läsa på min bok, I cirkelns mitt, eftersom det inte verkar vara något kul på TVn. Varför visar de aldrig något bra? Jag försökte se Vampire diaries igår men den var ju ingen höjdare må jag säga. Kändes som en kopia på Twilightserien. Varför är alltid "hjälten" en vampyr som inte äter på människor länge?
Tex:
En vampyrs bekännelse
Twilight
True Blood
Buffy
Vampier Diaries
Mfl

Kom på något nytt är ni snälla! Jag som fullkomligt älskar vampyrfilmer, tom jag håller på att tröttna.

Läskiga?


Hoppas att allt är bra med er!






Nina.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Tackar så mycket =)

2010-02-12 @ 21:25:40
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Tove - Ridsport, foto och vardagsliv

Håller helt klart med dig! ;p

Ha det bra

2010-02-13 @ 10:47:39
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0