Jaha, det var den onsdagen det.

Nu sitter jag och pojkvännen i soffan och kollar på TV. Har precis sett efterlyst och det är tragiskt hur många oskyldiga människor som blir utsatta för brott. Hemskt faktiskt.
Nu är det dags för ett hundprogram på TVn. Iaf för mig för LJ pratat i telefon. Mycket att stå i. Haha. Scoody nannar här bredvid mig i soffan. Hon är helt mör. Idag har nämligen jag, Scoody, Hugo, Linnea och Eddie varit ute i bokskogen och promenerat. Det var riktigt härligt och vovvarna lekte som galningar i snön. Jag glömde givetvis min mobil så jag kunde inte ta några bilder. Det var så mycket snö i skogen och samtidigt kom det stora flingor singlandes ner. Efteråt var det förstås dags för den obligatoriska fikan för mig och Linnea. Nice nice!!

Imorgon ska jag jobba och sen, tadaaaam, gå till tandhygenisten. Men OJ så spännande!!
Annars tror jag inte det händer så mycket. Jag ska nog ta Scoodan och gå en lång promenad också. Man rör ju inte på sig så mycket nu när hästen är bortlämnad. men jag saknar inte ridningen alls ännu men det kommer säkert. Måste iaf anmäla till lite tävlingar så vi kommer ut lite.
På tal om tävlingar så vet jag äntligen vad som är fel på min arm (jag skadade mig på senaste tävlingen) och jag måste gå till en sjukgymnast för att förhoppningsvis få det bättre. Suck. Annars måste de spruta det.

Nu ska jag fortsätta att kolla på hundprogrammet. =)



Hoppas att ni har en bra kväll.






Nina.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åå jag såg bara introt til det där hundprogrammet men vi blev så uppretade så vi gick haha. Hur var det?

Nannat gott?

2010-02-11 @ 09:22:11
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0