Jaha...då var man sjuk då.

Jippy, så kul. feber och ont i halsen. varför och åter varför? Så tråkigt. Jag vill ju ut i skogen och rasta hundarna men näää för nu måste jag hålla mig inne.

Imorgon måste jag dessutom upp tidigt för jag ska köra min pappa och hans kompis till kastrup. De ska ner och åka skidor i Frankrike en vecka och ja, jag är aningens avundsjuk. =)

En annan tråkig sak är att kameran jag köpte inte fungerar som den ska...givetvis liksom. den indikerar på att det inte finns något batteri kvar fast att batterierna är helt nya så detta är = att jag måste reklamera den imorgon.
Men men...det måste göras!

Nu ska jag faktiskt ner i sängen och sova, ska ju upp tidigt.

Men innan dess:

Stort grattis till Björn Ferry som vann skidskyttes jaktstart på 12.5 km.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0