Vad är väl en bal på slottet?

Ja, det betyder alltså att jag undrar varför jag sitter här hemma när jag kunde varit i GBG och kollat på hästar!? Men men...det får bli nästa år. Fast...jag är ju aningens avundsjuk på vissa som är där!

Jag red Göte idag. Han är, vad ska man säga...stark och PIGG! Härlig kombination. Ja...
Red lite i ridhuset och trimmade lite. Fast jag vet inte egentligen hur mycket trimning det blev eftersom han var så himla pigg! Jag tror jag tar på tiedemantygeln imorgon...eller kanske gramanen. Jag brukar inte rida med hjälptyglar men när han är så otroligt stark är det faktiskt en bra hjälp.


Idag var hästarna ute till kl 17 och jag hoppas att de kan fortsätta vara ute så länge. =)
Och nu när snön smälter är det bara så härligt vårigt i luften!

Imorgon ska jag och pojkvännen på någon stor födelsedagsmottagning i Kristianstad. En bit att köra. Jag hoppas att det inte blir så sent. På söndag ska min moster och morbror komma hit tillsammans med mina föräldrar. jag och pojkvännen ska bjuda på lite mat. Ska bli trevligt.

Nu tror jag att jag ska sova lite i soffan innan det är dags att kissa en liten liten hund. =)



Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: julia*

Sv: ja, en liten islandshäst :)

- Jag vill också till GHS ! det blir tvn för mig iår..

2010-02-26 @ 23:26:29
URL: http://bockerochhastar.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

nej vad kul :D det verkar vara ett ganska vanligt smeknamn på hästar faktiskt ^^

2010-02-27 @ 07:33:31
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kära lilla honn!

2010-02-27 @ 19:56:39
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0