God morgon!

Jap, jag är redan uppe trots att jag hade kunnat sova mycket längre men vovarna ska ju ut och sen kände jag inte för att sova mer. =)

Vad ska ni göra idag? Jag ska bara ta det lugnt nu på förmiddagen innan det är dags att fira min syster som fyller hela 28 år! Hon kommer hem från Bulgarien idag så vi får fira hennes födelsedag en dag senare etersom hon egentligen fyllde år igår. Stort Grattis iaf!!

Igår var det full fart, det var egentligen inte meningen att det skulle bli så men ni vet hur det är ibland. På morgonen skulle jag hjälpa en kompis att flytta hennes häst från ett stall till ett annat och det gick jättebra men ni vet ju att det kan ta tid när man ska flytta saker mm. Men hästen verkade trivas superbra i sin nya box. Lovely!

Sen köpte jag med mig lunch från VESPA i limhamn och drog till trädgården och käkade innan jag och pappa skulle se matchen Argentina- Tyskland och Tyskland vann med 4-0. Utklassning kanske?
Drog hem efter matchen och skulle till en kompis och grilla men det blev lite ändrade planer eftersom Cs häst blev skadad på betet och jag fick hänga med att hämta hem den. Alltid lika spännande att hämta en häst i en stor flock. De andra hästarna sprang som galningar och ville att B skulle komma tillbaka till flocken.

Drog sen hem och höll på att svimma av hunger så det blev en milkshake på Burgerking halv ett på natten innan jag stupade i säng.

Hundarna är fortfarande helt utslagna. Haha.

Nu är det snart dags för frukost. Mums.

Ha en härlig och varm dag!

Kommentarer
Postat av: Matilda - TATTINITÄVLING ! Vinn valfritt schabrak med matchande luva!

Shit vad kul det är att läsa sådana seriösa inlägg. Själv mobilbloggar jag som en liten mupp!

2010-07-04 @ 19:04:24
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hej! Gör mig en tjänst och rösta på mig, nummer 1 "Rebecca & Chrissan" i veckans ekipage här: http://baraponnyer.blogg.se/2010/july/ekipagen.html

tack i förhand!

2010-07-05 @ 11:35:53
URL: http://minriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0