Hemma från sommarstället.

Ja nu är jag och vovvarna hemma några dagar. Vi kom hem igår och idag har jag bara fixat lite här hemma. Hundarna är helt slut efter ellt busande och badande ute på landet så de sover mest idag.

Igår träffade jag och vovvarna Linnea och Eddie och efter några turer åkte vi till brukshundsklubben och lekte lite på agilitybanan. Jag kan säga att Siv är snabb i slalomen. Det var det enda "hinder" hon focj göra för hon är alldeles för liten för några hopp. Men duktig var hon och belöningen bestod av att jag kaste hennes mjukisval. De är för kära de små liven. Scoody chillade mest omkring medan Eddie flög över hinder och mellan Siv och Scoody. stal Siv val gjorde han också den busen!

Här är lite bilder från sommarhuset.
















Hugo i båten.


Scoody i båten


Siv var givetvis också med på båten. =)

Ha en superbra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0