En dag i stallet.

Ja nu ska jag sticka ut till stallet och jag ska ha kameran med mig så jag kan fota där ute. Jag hade tänkt trimma Göte lite. Kanske lägga fram någon bom också. Men det beror på hur många som har tänkt rida samtidigt som mig.

Jag gillar övningen med bom-3m-bom-3m-bom-6m-bom.
Jag lägger dem inte riktigt på 3 meter utan starx under. funkar superfint på min heta häst.

Jag kom precis hem från massören. Snacka om att jag hade spänningar i ryggen. Skönt att de är fixade nu. jag går ju till honom en gånmg i månaden för att försöka hålla min rygg ok.

Nu ska jag dra men jag lägger in bilder sen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: N

SV: Japp, va har du för häst? :)

2010-03-04 @ 13:00:57
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0