Hockeykväll.

Nu ska vi iväg om någon timme. Först käka och sen är det hockey. Ska bli kul och mycket spännande att se.

Idag var hovslagaren och skodde Göte. Det gick jättebra precis som vanligt. Sen fick han sig en genomborstning innan han fick gå ut i hagen igen till sitt hö. Detta = nöjd häst. =)

Jag krattade typ hela den delen av gårdsplanen som är mot mitt stall medan hundarna låg och njöt i solen. Det var nog 15 grader intill stallväggen.
Scoody löper ju så Hugo är väldigt intresserad men det ska absolut inte bli några valpar där så det gäller att hålla dem åtskilda. ;)
Hon har iaf inte börjat höglöpa än men jag misstänker att hon börjar snart så då får Hugo vara hemma.

Nu ska jag i badet och börja fixa mig inför kvällen. Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Solen värmer verkligen nu, våren är nog trots allt påväg! Så skönt!



Sv: Tack, det är dock enda bilden på mig och honom tillsammans :/ Jag håller hårt i den :)



2010-03-16 @ 15:37:04
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Okej, vad bra! Jag har hört fler som har provat magnesium och tyckt att det funkat bra, så hoppas att det fungerar på min pålle också :)

2010-03-16 @ 15:49:58
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Jag var helt inne på en strävhårig tax innan men just nu lutar det åt en fransk bulldog - de är så fina! Men tror en tax hade trivs bättre i stallmiljön ;) får de vad de blir när de blir dags!



Hockey? Jag är en hockeybrut in i hjärtat, vad hejar du på för lag? :D



Ha de gott



2010-03-16 @ 18:43:36
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det här handlar ju inte om hockey, men tänkte på dig när jag såg denna lilla hund. http://www.blocket.se/horby/Tikvalp_till_aktivt_hem_m__agility__vallning_26287231.htm?ca=23_9&w=1



Perfekt för agility. :)



Krama Bella. :)

2010-03-17 @ 12:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0