Man vet att....

....man har en söt hund när okända människor fotograferar den med sin mobilkamera. Då bli matte mäkta stolt kan jag säga.

Idag hade jag utsläpp av de fyra hästarna och jag kan säga att det är ganska behändigt med 4 hästar. Snabbt lätt och smidigt. =)
Däremot var det verkligen inget roligt väder. Regn och blåst. Men hästarna ska ut ändå.
Scoody höll sig mest i stallet och ville inte vara ute. Hon led sig igenom en snabb kisspromenad innan vi efter stallet åkte till Linnea och fikade. Hon hade bakat chokladkaka och jag åt alldeles för många bitar...givetvis.
Vi babblade givetvis en massa om hundar men även om hästar såklart. Kul med en annan hundsportfrälst. ;)

Jag red inte Göte idag men igår var han helt ok. Lite pigg och spänd men det får man ta när man precis kan börja rida ute. jag kunde dock inte rida så länge för underlagen ute är väldigt djupa och jag vill inte slita på hans ben. men förhoppningsvis så ordnar de underlagen snart.

Hoppas att ni har en bra kväll. =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

A ja! Trololololo!

2010-03-27 @ 22:34:33
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Ja, riktigt tråkigt. Andra katten på en månad. :(

2010-03-27 @ 23:07:19
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha, jag säger det, det är bättre att lägga hästarna på hyllan och satsa helhjärtat på hundsporten; tänk så mycket billigare och smidigare det är. ;-)

2010-03-28 @ 17:59:33
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0