Stallet.

Nu ska jag och Scoody alldeles strax ut till stallet. Jag måste trimma Göte lite innan han blir alldeles odräglig. Bäst att passa på innan där är en massa folk.

Idag var jag och Scoody inne i en enorm djuraffär och jag köpte två kycklingburgare till henne men tror ni att hon vill ha dem? Nänä. Jag vet ingen hund som är så extremt kräsen som hon är. Helt extremt.
Jag får väl se om hon vill ha dem när vi kommer hem från stallet. Hon lär vara lite trött då. jag tror desutom att hon har gått in i höglöp nu. Hon är rätt slö för tillfället. Men vi tränade inkallning igår och han var SÅ duktig!

I helgen är det Malmö internationella hundutställning. Ska bli jättekul att gå på!

Nu ska jag dra. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0