Betesläpp!

Idag var jag och pappa iväg med Göte och släppte honom på bete. han går uppe i skogen vid linderöd. Det var verkligen jättefint där och tyvärr hade jag glömt min kamera så det blev inga bilder mer än en otydlig mobilbild.
Han går iaf ihop med en 24-årig travare och de kom bra överrens med en gång. Kul!
Göte visade sig också från son bästa sida. Vilka rörelser han har egentligen. Passagen satt som en smäck. ;)

Ikväll har jag städat och tvättat en himla massa och nästan allt är packat inför gotlandsresan på måndag. Jag och mamma åker på måndag och kommer hem på söndag. Det ska bli jättemysigt att komma iväg!

Nu sitter jag och slötittar på ESC men det är juingen höjdare. Dock sa jag ju redan innan att låten vi skickade var helt fel låt för tävlingen. Man skulle ha gått på den internationella juryns röster. Så...vad var det jag sa. ;)

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

stängde av esc rätt fort. vad mycket bedrövligt dålig musik det finns

2010-05-29 @ 22:10:27
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Ingela

Hoppas vädret blir kanon för er, lite sol och bad, hade ju suttit fint. :). Är Bella hemma? Läste att hon var duktig på agility. Duktig Bella Donna. :)

Kram

2010-05-30 @ 10:17:50
URL: http://www.ylvonne.se
Postat av: julia*

Håller med. Vi skulle skickat Salem ;)

2010-05-30 @ 11:06:06
URL: http://livetmedjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0