Jag är FÖR tråkig!

Jag har inte varit vidare bra på att blogga den senaste tiden. Men ni vet hur det är, ibland behöver man en liten paus.

Iaf så var jag på hundutställning i Hässleholm i lördags. Det var verkligen jättekul och jag hängde där med Linnea och Annelie med deras hundar. Jag älskar utställningar och vi får väl se om lilla Siv kan göra sig i ringen.
Jag fick iaf se massor av vackra hundar och en massa duktiga handlers. Och jag tyckte att Linnea och Eddie var jätteduktiga! Det var första gången de ställde ut i en internationell tävling.
Annelies Alaskan Malamut var otroligt vacker och blev BIR. Kul kul!!

Sedan i söndags var det dags att ta ut och lufta Göte på en tävling. Jag skulle egentligen ha ridit själv men min syster frågade om hon fick göra det och eftersom jag tycker att det är så kul att hon vill hoppa honom så fick hon mer än gärna ta över min häst. ;)
Han gick en 1 metersklass och där busade han som fan rent på en linje och drog på sig fel på den. Men det är bara att ta nya tag så hon red 105 också och där var de felfria och placerade. Jättekul!!
Göte hoppade säkert en halv meter över hinderna så han leker ju sig fram. Haha. Tänk att min gamle pensionär är så pigg och hoppar så väl. Men nu är det bete som gäller för honom. Han åker på lördag och ska gå på ett skogsbete i närheten av vårt sommarhus så jag kan hälsa på honom ofta i sommar. =)

Imorgon ska jag (och kanske mamma) åka och betala Siv. Det ska bli så härligt att få se den lilla igen!

Siv, ett litet valpliv.


På måndag drar jag och mamma till Götland och kommer hem nästa söndag sen måndagen efter så kommer lilla Siv!

Idag har iaf varit en hektisk dag. Full fart på jobbet, fika med Linnea och vovvarna, stallet ihop med Linnea och vovvarna, promenade ihop med Linnea och vovvarna och sen hem och äta lite. Nu är det snart dags för badet!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså man DÖR ju av kärlek!! SIVSIVSIVSIVSIVSIVSIVSIVSIVSIVSIV!!!!

2010-05-27 @ 16:36:30
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0